12 февруари 2009

Илачи на килограм

Какви неща съм пил през годините, обикаляйки по доктори - Андролози, Уролози и други комисионери. Съжелявам за тона, но такива са за мен докторите, които не са ми помогнали след като съм им занесал всякакви резултати, история, споделил съм всичко и съм им се доверил. За пари е ясно, че съм платил. Списъкът не е хронологичен, а произволно събран.

1. Д-р Личев МЦ "КИРМ"- Плевен
Диагноза от изследването: Олигоастенозооспермия. Олигозооспермия тежка степен. Повишен вискозитет.
Диагноза от SDI изследването: Добър оплодителен потенциал.
Препоръки за терапия:
  • Харвест - 3х1 прахче/дн през 7-8 часа в кисело мляко ( За справки МЦ „КИРМ” – Плевен )
  • SupraVit Active - 2х1 таб/дн, разтворена в около 200 мл вода по време на хранене обед и вечер
  • Sellen Wallmark – таблетки от 50 мкг - х1 таб. Сутрин
  • Agapurin retard – таблетки от 400 мг – сутрин и вечер по една таблетка
  • Трибестан – таблетки от 250 мг – 3х1 таблетка дневно по време на хранене.
Добавка към хранителния режим:
  • Пшенични кълнове – 3-4 х 1-2 с.л/дн
  • Мед пчелен 3-4 х 1-2 с.л/дн смесен с пшеничните кълнове
  • Лук (чесън и кромид термично необработени)
  • Магданоз и целина
  • Чай от магарешки бодил
  • Билка „Бабини зъби”
Евала му правя, че до в заключението пишеше - "С оглед резултатите от спермограмата и SDI-теста не препоръчвам провеждането на инсеминация или ин витро процедура ( включително ICSI – техника ), до коригиране на показателите"

Правилно - да дадем още 300-400 лева на Кенди за Харвеста, за който няма никаква информация какво съдържа, има ли разрешителни и др. подобни. Резултата - от 8 на 15%.

2. Бъчваров - САГБ "Д-р Щерев"
диагноза: Oligoasthenozoospermia


сутрин след ядене:
Тибестан - 2 таблетки
Карсил - 1 таблетка
Q10 - 1 таблетка
Витамин Е - 2 таблетки
Цинк - 1 таблетка
Селен - 1 таблетка

Обед и вечер:
Трибестан - 2 таблетки
Карсил - 1 таблетка
Витамин С - 2 таблетки

ефект - надолу от 29% на 17% нормокинетични!

Ще допълня - не пуша, никога не съм пушил, не пия и никога не съм пил, не взимам антибиотици от 2000-та година.

Другите по-дребни неща няма да ги споменавам. За годините какви ли не бъркочи правих, по форуми напред назад. Хормонално лечение, както го наричат не смятам, че щеше да ми помогне, след като никой от докторите не се замисли каква може да е причината. Какво може да поправи тялото ми, виждайки, че съм готов на всичко за да имам дете. Е използваха всичко като пари които имах, но и те никога не са били толкова ценни за мен, когато говорим за здраве.

Един уролог, в някава степен познат на моя позната, беше достатъчно честен да ме дръпне настрани и да ми каже - "Момче виждам, че имаш пари и си готов да ги дадеш. Ама гледам ти историята - няма какво да ти направим повече от това дето си направил. Пий бирена мая по 2 таблетки два пъти дневно и си свиркай. Мога да ти кажа - такава операция, такива инжекции, такива процедури и накрая пак ще те пратим при приятелите в Ин-витро центъра. Такава е играта, влезнал си на терена - ще играеш по нашите правила. Но за мен ти си хронично проблемен - резултатите ти са в еднакви граници вече няколко години - явно си в "дупка" и не можеш да излезнеш от нея. Спри да ходиш по доктори, максимума ще е 25% нормокинетични и още куп проблемни показатели. Съжелявам, това е истината." Благодаря му, че беше докрай честен и груб, нещо типично за гинеколози и уролози.

Какво направих и как се взех в ръце? В следващата статия довечера!

Няма коментари:

Публикуване на коментар