25 февруари 2009

Отново уточнение

Напоследък забелязвам доста критики по мой адрес по отношение на публикациите в блога. Първо искам да благодаря на всички коментирали или изпратили ми мейли. За 600 посещения са нищожно малко, но е разбираемо - темата е деликатна и лична. Ако някой желае да ми пише - винаги съм насреща. За критики и обиди - също съм наличен ,-)

По отношение на грубостта и хапловостта на езика, използван в част от постовете и квалификациите за конкретни хора - няма да редактирам постовете. Ако съм нарекъл някой идиот, некадърник и т.н. това е поради няколко причини:
1. съзрял съм такова отношение към мен
2. след дълги проверки и неоспорими доказателства по моите критерии това са най-слабите квалификации т.е. бил съм мекушав
3. това е лично мое мнение - ако някой има друго впечатление - сцената наречена Интернет е негова - нека го изрази.

Седнах и написах този сайт в момент на ярост и тъга съпроводени с лъч светлина. Писна ми от това всичко да е надолу с главата в България. Писна ми да се примирявам и всеки да си навежда главичката и подава бузата. Искам нещата да са нормални, не искам вълшебства и магии. Считам, че всеки има право да е информиран и след като провери нещата и намери двете крайности да седне, да помисли и да реши за себе си. Да реши какво е най-добре, какво го интересува повече, какво да пита, къде е сгрешил. Не съм писал сайта да ставам популярен, да трупам хитове и да печеля от банери с реклама или чудодейни лекаства. Искам просто да кажа на глас това което е вътре в мен. Ако на никой не му харесва - такъв е живота. Един човек да се замисли, положително или отрицателно, и да се вземе в ръце - наопаки на моите съвети или напреки - аз ще съм безкрайно щастлив.

Помнете - семейството винаги е поне от двама. Обичайте се, бъдете обичани и споделяйте с вашата по-добра половинка. И отново успех.

1 коментар:

  1. Анонимен03 март, 2009 12:45

    Здравейте! На мен лично ми помогна написаното от вас. Как?! С информация и това, че някой е посделил опита си. Не съм ходил да си правя спермограма, но смятам, че е наложително. Определено ме е страх от резултата. С извинение има промяна в цвета и има нещо като бучки в нея. С приятелката ми не се пазим, но и не забременява. Надявам се да има решение. От мен - продължавай в този дух.

    ОтговорИзтриване